Platser :P

Tjenare (mitt namn e bert ljung...) xD
Jag har varit i skolan typ halva dan idag för vi kollade i morse på spökhotellet me a la cart (stavar som de låter och utan fjonger på a). Teater asså, den va bra och dom som spela va oxå bra :);en innan de så bytte vi platser på svenskan och jag sitter brevid Alice på en plats jag velat sitta på hela tiden :P Vi kommer prata om Robert Pattinson heeela tiden <33 Sen åkte vi tillbaka till skolan och åt lunch, nån vattnig korv och potatismos ... vi åt typ vad 12, lite innan kanske. Sen så hade vi lektioner men ingen so xD
Nu e jag hemma, på bussen så ringde jag mamma och kollade om hon hade köpt ''så länge vi båda andas'', den fjärde twilightboken och de hade hon, Tovas reaktion: omg omg omg omg omg omg med löjlig dans till hehe xD
Jag måste börja läsa den när hon kommer hem, jag e sjäv hemma asså ...
Jag ska åka och ''golfa'' idag oxå :P



Tänkte bara lägga upp en coolig bild på honom :P Visst e han snyggig <33



PUSS O KRAM TEATERBANAN <33


Kommentarer
Postat av: Tova ^^

omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg +löjlig (ozzy)dans

2010-04-26 @ 20:20:07
URL: http://tovaslillaegna.blogg.se/
Postat av: Katja

haha xD Fast de va ju du som gjodre den, palla skriva: som ni förstår va de ozzys dans hehe xD Skoja, de lät helknäppt :P

2010-04-27 @ 07:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0