PÅSK :)

Hej !!
Snart e de påsk och jag har påsklov, idag e de skärtorsdagen och vi fick sluta tidigare från skolan.
Jag e glad för nu tror Alice och Tova på mig att jag ääällsskkaarr Robert mer än Kiowa (Embry) !! !! !!
Snart ska jag åka till min faster och gudfar (hennes man).
De ska nog bli kul, jag vill äta marsipan och mandelmasa känner jag :(

Jag har en såå fin bild på robert (alla bilder e fina), men de här e på hans snygga leende :
 varför kommer den inte upp !! Nä nu dör jag x(
Ok jag får visa en annan suupersnygg bild på honom

Nämen titta vilken sötnos ;)

De e första april, ni har väl inte glömmt att lura nån ??




PUSS O KRAM YOUDON´TKNOWHOWLONGIWAITEDFORYOUBANAN (twilighreplik) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0