Ny skoägare (haha) xD

Hej !
Idag så har jag varit på mammas jobb fast ändå sjuk ?? Men hon va tvungen att vara på jobbet idag så...
Jag skulle ändå till doktorn sen ändå (på samma ställe typ där min mamma jobbar).
Jag känner mig sådär nu :S Jag köpte ett par nya skor, knallgula converse så nu e jag inte så utanför längre haha xD
Jag åt suchi till lunch, middag har jag inte ätit än... när jag va på väg hem såg jag ellie haha xD Mamma tutade :( piinsaammmtt ....... haha xD nä men om du läser detta och fortfarande undrar över de (fniss) ...
Nu orkar jag inte skriva längre herrå !! :)

Kolla denna :


En liiten comverse sko för bebisar :P Naaaww va sööt <33


PUSS O KRAM SKOBANAN <33

Kommentarer
Postat av: "Ellie-awesome" :''3

haha, aa jag märkte de ;O förrst vart jag skit rädd och jag typ hoppade en halv meter :S men sen i bråkdelen av en sekund han min ena hjärn halva ändå uppfatta att det var du <3 haha, hoppas att du kryar på dig, och ta hand om conversen :''3 cya <3

2010-04-14 @ 20:30:56
URL: http://ettfluffigtrosamoln.blogg.se/
Postat av: katja

Haha xD Ja, de ska jag :P

2010-04-15 @ 15:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0