Jekla Shiit Körv (hahaxD)

Heej :P
Som ni ser i i rubriken så har jag kommit på ett nytt svärord hehe (bara liite c på de ordet)...
Mamma kommer hem snart efter att ha fastnat i paris eftersom de e de dära askmålnet över europa eller va de e nån stans ... iaf så har jag haft de bra i skolan, kul och sådär. Jag va väldigt lugn på non fast jag inte hade nån andledning att vara lugn alls ??!! Vi har skiit lite tid på oss att göra arbeten om rymdgrejsor ... jag jobbar me gabby (gabbsys.blogg.se) och vi kommer tyyp inte hinna.. så jag hade ve(ä?)rkligen ingen andledning att va lugn som sagt !!
Jag håller på att tråna på franskaläxan, vi ska kunna räkna till 70 !! Jag har varit borta några gånger från franskan så jag har inte kunnat höra allt som dom andra så ... de e liite svårt bara !!
Idag så fick vi chokladpudding till maten i skolan AAaaAA !! Lite cooligt bara, ni ska få bild :

Man ser inte så mycke men ändå kolla lixom !! AA !! Fast vi har fått andra goa grejjsor till maten förut oxå :P
Jag va på fiolen och där lämnade jag min gris som jag hade i fickan, på en bänk utanför så nån kunde ta den så slapp jag ha den haha xD !!


PUSS O KRAM GRISIFICKANBANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0