God morgon xD

Hejsan Svejsan !
Just nu ligger jag i sängen och håller på me datorn. Jag kollar lite på de jag brukar kolla på när jag e inne på datorn.
Jag hade ju fiolkonsert igår... Emmie va på den och nu sover hon över hos mig, hon vaknade nu precis hehe xD
Jag hade ganska kul igår på konserten :P Jag har en liten paos (jag vet att de inte stavas så) från robert pattinson för de hände en grej ..... de går inte så bra men jag klarar inte de längre. Emmie ville se new moon och nu så kan jag typ hela filmen utantill, eller jag vet exakt vad som händer (och fötter) och så xD



Nu ska jag göra nåt annat herrå..



PUSS O KRAM NEWMOONEBÄST(OCHTWILIGHTME)BANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0