Ganska Bra Dag <33 :)

Heej :P
Dagen idag har vart ganska bra (som rubriken). Jag har varit deprimerad nån gång under dan och tänkt på Robert Pattinson och twilight hela dan som vanligt haha xD
Jag har mått hyfsat (stavning?) idag ... jag ska gå på nån tråkig fiol konsertträning som jag har gjort på måndagar idag, nu när de äntligen e fredag så ska man spela fiol kl. 18.50 så de förstör hela kvällen, fast jag har ju inget för mig ändå så .... :P
Jag kanske ska börja spela piano, eller jag står i kö till de, jag ska inte sluta me fiol iaf :D
Japp ... när jag kom hem efter skolan så hade jag glömt nyckel och jag typ bara kännde att jag va tvungen och vänta tills andré kom hem... så jag tänkte att jag kunde gå en sväng (xD) så jag tänkte lägga min väska på baksidan och så såg jag att bakdörren va öppen !! Vilken tur elr de va väl inte bra att den va öppen men asså jag slapp vänta hehe ;)
Jag kolla på new moon när jag kom in, känns som jag tittar på den varje dag, och varje gång håller jag på att skrika när robert pattinson (i ''edward-form'' ofc) kommer från bilen, han går så snyggt och man vill bara skrika iallafall <33
Nu ska jag inte skriva mera förutom de lilla slutordet hehe xD



PUSS O KRAM DETTAESLTUORDETBANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0