Bajsiga lektioner idag .... xD

Hej !
På måndagar har vi bara tråkiga lektioner fast bilden e väl kul, annars har vi matte so no och engelska, kul ??!! Näe ....
Jag har ju haft roligt med mina kompisar, självklart ... :P
Min lillebror ''råkade'' låsa upp ett spel på min mobil som va låst och de kostade pengar så de har gått bort pengar på min mobil jätteofta. För två veckor sen så fick jag ''nya'' pengar på min mobil och nu, i helgen så skrev tele2 att dom skulle dra bort 306 kronor från min mobil den 28/4 (-10) och jag har ju inte smsat elr ringt för så mycke !!!
Så pappa fixade de och jag har bytt till conviq kompis nu, kontantkort .. jag har nytt nummer oxå men de kan jag inte i huvudet nu hehe, de får jag se sen så kan ni få de :P De e skönt att de inte e några fiolträningar inför konsärer jag behöver gå på längre :)
Asså i helgen har de inte funkat alls med paousen för robert pattinson !! <33
Nu ska jag sätta in en bildgrej hehe :

Jag va ju på min kompis landställe, så ja .. här e emmie som står och vinkar till silka line som åker förbi så nära !!
Jag har skrivit om de i ett annat inlägg för länge sen, jag va där i somras :P


PUSS O KRAM JAGÄLSKARDIGSTILLR.PBANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0