6/10-09 Tisdag <33

Hejj !!
Idag har det varit en bra dag fast det har varit kallt så man nästan frös öronen av sig!! I helgen har jag haft det bra som ni vet.......På måndagen så hade jag ju studiedag och då var jag i min gamla skola, det var kul, jag var med hela dan förutom första lektionen och det var kul att träffa dom nya i klassen och dom gamla kompisarna och dom andra, lärarna var det kul att träffa också <33
Idag hade vi idrott men jag trodde det var måndag så jag tog inte med några kläder :P Jag fick vara med ändå. Det var ute gympa och det var så kallt och det var på morgonen och då är det ju extra kallt typ :S Mem man fick ha jacka och så.
Sen efter skolan åkte jag buss hem och va hemma lite, sen hämtade pappa mig och körde mig till fiolen :) Det gick bra där <33 Sen nu är jag bara hemma och har precis ätit falukorv och mackaroner :PP
Lite bilder från strapatsen Hade nummer 497 som man ser på bilden !!

PUSS OCH KRAM SKUMMBANAN <33 !!

Kommentarer
Postat av: karolin

Jag hade nummer 453 tror jag. Men jag sprang med dig =)

2009-10-10 @ 14:59:34
URL: http://sarawilhelmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0