En månad kvar till julafton <33

Hejsan hoppsan <33
Ja  som sagt så e de en MÅNAD kvar till julafton, jag har inte önskat mig nåt en.....kanske borde tänka ut lite va jag vill ha :P
Idag, asså denna härliga *host* tisdagen, den har varit ganska bra, varit i skolan och sen åkte jag hem och hämtade fiolen och så var jag tvungen att klippa naglarna annars hade jag inte kunnat spela fiol och min lärare hade annars klippt naglarna på mig XD,sen väntade jag på bussen till fiolen och när jag väntade så kom en annan buss som går från skolan och då såg jag maija i min klass. Sen kom bussen och så på vägen till fiolen så mötte jag emmie, hon skulle ha keramik,nästan samma som jag fast en annan grupp och hennes grupp har på tisdagar kl 4 till kvart över 6 och min e på torsdagar samma tid, asså så sa vi hej och prata lite och sen gick vi (intresseklubben antecknar).
Jag måste göra läxor nu !! :( Ja pallar inte...<33


PUSS  OCH KRAM SKUMMBANAN <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0