Äntligen tillbax <33

Hej
nu har jag äntligen kommit tillbaka till skolan, på torsdan men jag är hostig och så bara men jag tror inte jag kan smitta taha <33
Idag fyller min kompis år...sofia och ett STORT grattis till henne och min lärare eller förra lärare Marie Louise <33
Jag ska på fiolträning idag och det ska bli kul...NOT !!! Men ikväll ska jag ha kul !!! <33 men jag saknar diig ebba :( min gamla klass <3
Jag bara måste ändra min header...men jag orkar inte göra det nu. jag åkte tåg hem idag men det har jag gjort en annan gång också men då åkte jag till skolan. Idag va skolan kul och våran no lärare föll fram asså helt fram typ !!! men han tog ju emor sig själv när han var vid marken men ändå, det såg läskigt uut <33

 

INGEN BILD IDAG SORRY .......<3333
PUSS OXH KRAM SKUMMBANAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0