Aah...gissa rubriken xp

Idag så är jag sjuk igen eller mamma säger att jag ska vara det fast jag är bara hostig och snuvig men inte så jätte snuvig. Men jag kommer missa bilden och en massa andra saker och lektioner, men man vill ju inte alltid gå i skolan men nu vet jag hur tråkigt det är. Jag vill träffa mina klasskompisar och karro och ebba med mera personer hihi <33
Men nu har jag inget mera att skriva,, Kommentera allt!!! kanske inte allt........Hej då <33


MMMM........<333

 

PUSS OCH KRAM SKUMMBANAN<33


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men det är ju bäst att va hemma så du blir frisk för annars kanske du blir sjuk igen

2009-11-04 @ 08:21:10
Postat av: kkkkkkasaaaatttttjjjjjjjaaaaa

Du har så rätt mamma <33 :P



Skojja :P

2009-11-04 @ 18:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0