9/11-09 måndag hoho <33

Hej Fan <3
Idag har jag varit i skolan och haft det kul typ. Jag glömmde skriva om farsdag i söndags men min pappa fick en mugg där  det stod i love daddy på och strumpor där det stod dad på hihi, dom var från hela familjen typ.
Tillbaka till idag: Men karro skulle köpa lite saker i huddinge centrum idag så jag följde med henne dit efter skolan och sen så åkte vi hem med bussen. Jag gjorde läxor när jag kom hem sen, blääää, det är en av dom saker ja´g hatar mäst ! nu har jag lite roligare än förut iaf <33 
Nu ska jag göra något annat...........bye bye, kommer bild nu hehe!!

Gulliga <33 I Love Pandor och apor mm.... 

PUSS OCH KRAM SKUMMBANAN !!<33

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men varför har du skrivit hej fan?

2009-11-10 @ 16:23:24
Postat av: kattja <33

för att det var lite roligt.....hahaha.....det var en rolig gerej för länge sen <33

2009-11-11 @ 17:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0