20/11-09 Fredag<33 Jobbit att läsa allt !! xp

Tjena !!
 Idag har de varit en kulig dag men vi slutade senare :( Förut sluta vi halv två men nu slutade vi halv tre eller det är ju så på schemat men endå asså !!! Nu e jag surig !!  Asså i våran klass e uppdelade i två grupper och scemat va ju ändrat så den ena gruppen har träslöjd och vi i andra gruppen ska ha musik.....musikläraren kom aldrig så vi fick gå till cafeterian och fick varm choklad. Det va många sjuka idag eller nåra för vi tog svininfluensasprutan igår så som fick typ ''biverkningar '' efter den men jag har inte fått det men jag har bara ont i armen.
Jag färgade håret mörkare igår...först vat jag inte så nöjd men nu e jag det...!!!


Gulliga <333 Nästan lika gulliga som jag...skojja :pp

PUSS OCH KRAM SKUMMBANAN !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0