KUL <33

Jag har varit i björnhuvud på min kompis landställe och det var jätte kul, vi har plockat blåbär och spelat spel och tittat på TV  åkt båt och vi hade jätte roligt med deras uppblåsbara sköldpadda och jag satt på den och försökte paddla med två brädor till henne och jag paddlade medans hon knöt fast ett snöre i båten (asså det är en liten gummibåt typ....) och så kom det förbi en färja precis då för asså det kommer förbi sånna hära stora viking line och birka paradise och andra last båtar och vanliga båtar också då..men det kom en färja då och hon knöt och så kom vågorna och vi guppade lite och hon drog i snöret och jag var inte beredd så jag flög av sköldpaddan i vattnet och två gånger kom jag i med benen och en gång med hela kroppen.. det var kul!!

Kommentarer
Postat av: nora

aa du hade också en fin blogg

2009-08-15 @ 09:40:12
URL: http://norlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0