Jobbigt!!

idag så hade vi en ''utflykt'' som var i skogen ära skolan. Vi hade matsäck med oss och dricka mm. Sen gick vi och kom till en stor gräsäng (eller hur det nu stavas).  så skulle vi äta där och när vi hade ätit så lekte vi lekar med andra klasser, fast dom lekte försig och vi för oss men det var tråkigt! Vi gick rätt långt typ kändes det som, jag var helt slut! och så gick vi tillbaka fast en annan väg. Jag pratade ju med några så det var vell kul men inte det andra!!!
min mat jag hade, kyckling makaroner och sallad och gurka och tomat typ.Det är några jag va med....<33

Kommentarer
Postat av: k.d

vad heter dom på bilden

2009-08-25 @ 14:31:47
Postat av: kattiizz<3

sofie och maja

2009-08-25 @ 16:44:25
URL: http://savava.blogg.se/
Postat av: Maija

Jag ju :D

2009-09-08 @ 16:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0