Kryssning :)

Hej !
Jaa, jag har ju varit på kryssning i helgen..
Det var ganska kul, lite.. Inte alls O.o Eller, det var lixom lite jobbigt bara -.-'

Men nu är jag hemma och jag har tagit lite bilder :)






Åkte ju förbi Emmies hus på Björnhuvud, där jag var förra helgen ;D




Åkte förbi Björnhuvud på vägen hem och såg Emmies pappa stå och jobba med bastutrappen haha :P

Och nu i morron börjar skolan igen, inte kuul inte kuuuul..
Eller aa, kul att träffa alla andra men inte att gå i skolan lixom ''/
Och fiolen, herreguud! Asså jag trodde ju att det var lixom slutet på sesången här efter konserten som jag var för sjuk för att gå på, men jag är inte helt säker på att det är det och Lennart (min fiollärare) kommer vara så grymt sur på mig! Vilket han redan va innan säkert eftersom jag skitit ibland i träningar och sket i en konsert här och nu gjorde jag det igen.. Vilket inte var meningen för jag var faktiskt sjuk :O
Asså, Lennart.. :(
Mina problem just nu.. ''s


Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0