Björnhuvud :D

Hej Hej!
I helgen så har jag varit med Emmies familj på Björnhuvud!
Det har varit jättekul ^^ Vi har spelat Lego Batman (;D), hittat på andra roliga saker, badat bastu, och idag så har det varit jättefint väder (lite blåsigt men ändå..) så vi har legat och solat.. Okej inte solat, men aa.. O.o

Här är bilder från min helg:


Jag och Emmie i bilden dit :)


Utsikten från huset ut mot vattnet ^^


Jaa, precis utanför går alla dom här stora kryssningsfartygen ;D


Bastun ^^


^^


Från idag :D


''Hamnen'' i Björnhuvud :)

Sen åkte vi hemåt och hälsade på Emmies mormor i hennes kolonistuga på Listudden och jag tog ganska mycke kort i hennes trädgård ^^


Man måste ju bara älska dom där små stövlarna ^^


Välkommen :)


^^





Scääääry :O

Jaa, det var det..
Så blire skola imorron igen dårå ''/
Orkar inte :(

Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0