Vill sluta på fiolen !

Tjenare Tjenare ^^

Jag vill inte gå på fiolen längre, och skippa fiolkonserten idag.. Min mamma verkar tycka att det är okej, men pappa bara ''Men det är bra för dig, annars har du ju inga aktiviteter. Du får sluta när terminen är slut !'' och det är efter sommaren ?! Jag tänker inte lida så länge ''/
För jag vill inte spela mer, jag har spelat i ett halvår nu för lennarts (min fiollärare) och pappas skull känns det som, och varför ska mina föräldrar betala för nånting jag inte ens tycker är roligt ? Lennart börjar väl fatta att jag inte tycker det är så roligt, eftersom jag inte kommit på träningarna och de inför konserten.. Okej jag har gått på ganska många, men jag vill bara inte ! Efter påsklovet kan jag väl få sluta? Vafan spelar det mina föräldrar nån roll? Vill prata med mamma om dethär, hon förstår mig iaf.. Jag har haft mycke läxor och mycke att göra, hålla uppe kompisrelationer och allting. Det funkar inte längre -.-'
Näe, det är mitt liv och min aktivitet, jag bestämmer !

Jaa, var hos tandläkaren för ett tag sen och har ett hål i tanden.. Möjligtvis två -.-'
Men det ska fixas i maj sen ^^
Allt är bra annars :) Ska gå på bio med Ellie Tova och Hedda och några i hennes klass sen :)


Batman converse <3




Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0