Vet att jag lovade...

Tjenare..

Jag vet att jag lovade att jag skulle göra en videoblogg.. Trodde jag skulle få tid men jag fick aldrig det ''/
Igår så var jag och pappa i stan och jag köpte presenter, åt lunch och köpte en sak till mig själv, en liten Batman knapp som jag satte på jackan :)
Sen så åkte vi hem, jag satt framför datan och ritade Andy ^^
Sen så åkte mamma och jag och köpte sushi till mig och Andre, sen handlade vi :)
Vi åkte hem, mamma och pappa åkte på vinprovning och jag var vaktade Andre (han är 12 O.o) och allt gick bra :)
Vi åt, sen tittade vi på sagan om ringen två, andre somnade i soffan :) ChealyTheNinja (james..) gick live på stickcam så jag var med där ganska länge, sen crasha hans internet, och jag trodde inte han skulle komma tillbaka så jag stängde av datorn, men sen gick han live igen och då hade jag lagt mig :(
Men jag var med i typ 3 timmar :P

Jaa, det var min lördagskväll :D


Vårskriiik ^^


På tåget :D


Knappen jag köpte ;D


Min teckning av Andy :)



Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0