Stan med Karro :)

Tjenna ^^

Idag har jag varit med Karro i stan. Idag var det halv studiedag, vi slutade efter lunch, men vem stannar i skolan och äter laxpudding ? Jag och Karro tog tåget in till söder och åt lunch med min mamma :) Gick sen och köpte min tidning som jag skulle köpa, Kerrang! (världens bästa tidning btw) på press stop som ligger där på söder :) Sen bestämde vi oss för att gå på bio på segelstorg ^^ Vi åkte tunnelbana dit och tog en kaffe, sen så gick vi på bion och såg Kvarteret 'Skatan åker till Laholm' och jaa, den va ganska kul faktiskt ^^

Jaa, nu har jag kommit hem iaf och kollat igenom tidningen :)

Awesome dag ;)


Biosalongen.. På sergel, den va seriöst asstor.. Och vi va kanske max 7 pers där inne, kanske 10 :P


Popcorn ^^

Kram Kram
Savava ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0