Skavlan.

Det är konstigt att jag aldrig har haft Skavlan som rubrik.. O.o

Tjenare alla som läser min blogg, ni är fökin' amejsing :)

Jaa, jag tror inte jag har bloggat på några kvällar här ''/ Men nu är jag tillbaka igen..
Mm, i torsdags var jag och tittade på baletten svansjön på Opran, och det var häftigt att se ! Musiken och balettdansarna och jaa, allting :)

Hade matteprov i torsdags också, det gick nog bra :)
Och So religionsprov idag ^^ Jaa, asså jag glömde ju bort några saker meeeen det fixar sig säkert, om jag får kompletera dom -.-'

Jag hatar att vi ska göra i på svenskan, dethär med muntlig redovisning för halvklass om en peroson, och jag har då ''valt'' (ulrika kom fram och såg de övers på min lista och sa att jag skulle ta den och jag gjorde som hon sa) Batman....
Jag är liiiite skeptisk till de hela ''s Vem faaan vill veta mer om Batman och om Bob Kane, som gjorde batman ? Nä, ingen.. -.-' Jag har ju lixom börjat med stödorden och frågat ulrika om jag kan få redovisa på torsdag istället för jag hinner inte till på tisdag ''/ Jobbigt i skolan just nu alltså :(


Jaa, jag älskar Batman. Fast jag inte har sätt så mycke batman.. O_____o men jaa, det kanske är en BVB grej, man bara automatiskt börjar bli uppmärksam till Batman, eftersom Andy tycker om det.. Kan vara så :)



Haha, jaa :P

Kram Kram
Savava ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0