Min födelsedag :D

Hej hej :)

Igår var det min 15 års dag, min födelsedag :')
Det var den bästa tror jag!

På morgonen så uppvaktade mamma pappa andre och jan olof mig och vi åt tårta och jag fick presenter :)
Sen så åkte jag till Fruängens tunnelbanestation, och där mötte jag upp Tova Ellie och Hedda och dom sjöng för mig :P Jag har velat åka till samma ställe som jag firade valborg på förra året hela typ sen jag var där, och jag ville göra det med dom och ha en picknick där och vi bestämde oss för att göra det på min födelsedag ^^ Det var amazing :D
Mamma hade sagt till mig hur och med vilka tunnelbanor och skit vi skulle åka med och vart. Det gick väldigt bra, vi åkte till nånstans, och tog nån slags spårvagn till Alvik. Gick av där o tog take away på mc donalds (det var vår picknick) och sen åkte vi till Smedslätten och gick av där, asså jaa.. Jag kännde igen mig liiiite bara så jag visste ju egentligen inte riktigt hur vi skulle komma till samma ställe, men jag hade half gett upp på att hitta exakt samma ställe eftersom jag inte visste vart de låg där i Äppelviken. Men jaa, vi kolla på en karta på Tovad iphone och gick bara allmänt ner mot sjön. Vi gick en bit och tog oss nedåt mot vattnet på kartan, och så ser jag en slätt, så ser jag att dedär är exakt samma ställe ! Ni kan inte föreställa er min lycka när jag såg att det var samma ställe :D Aaa, asså jag hade ju trott att vi inte skulle de så ba.. Aplycklig så asså ^^
Vi gick ner där mot stranden och satte oss på stenarna, det var fint och soligt och vi åt vår mat och jag öppnade mina presenter. De var seriöst asgrymma, fick T-Shirtar med William Spetz citat och ett Björn Gustafsson citat :D
Vi var där ett tag, sen åkte vi tillbaka, in till T-Centralen och fikade och sen åkte alla hem.
Senare på kvällen fick jag gäster och det var asgrymt ^^
Bästa födelsedagen Evvveeer :D

Bilder :


Fick Makroner på morronen :)


Fina blommor. Sen fick jag ju andra saker också men fotade aldrig allt :) Kan berätta i nästa inlägg..


Jag och Hedda på tunnelbanan :)


Tova och Ellie på samma tunnelbana :D


På stationen i Alvik :)


När jag ser att det är exakt samma ställe :D Så såg det ut ^^


Påväg mot stranden ^^ (det blev soligare sen btw)


^^


MC Donalds :D


Vattnet ^^


Hehe :P


Converse ^^


Ellie :D


En av mina presenter ^^


När jag öppnat presenterna och jaa :P


Vackert väder, så vi låg där på ''klippan'' och solade lite ^^






Min tårta som vi åt senare på kvällen :)

Jaa det var det :)
Tack så mycket för alla gratulationer på facebook o så ^^


Kram Kram
Savava ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0