Fler Bilder Från Min Birthdaay !

Tjenare..

Här är bilder på några av presenterna jag fick ^^


Säsong 2 av Merlin :D Mamma sa att ettan seiöst fanns inte, bara tvåan och trean ''/ Men jag ska köpa ettan och trean sen :D


Kalligrafi bok och ett block, och kalligrafi pennor ^^


Haha, jaa. Har ju inte varit så insatt direkt meeen får den ändå ^^


Fjäderörhängen ^^ Sen på kvällen fick jag ett par svarta också av Emmie :)


Jättefina örhängen jag fick av Jan Olof som har varit min fasters :)

Och T-Shirtarna från Ellie Hedda och Tova :D


William Spetz Citat ;)


William Spetz citat ;D


Björn Gustafsson citat ;D

Så fick jag alla HungerSpelen böckerna, body lotion och shower gel och en massa annat ^^


Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0