Bloggbrist..

Tjäääännaaaaa :D

Min blogg börjar bli så tråkig, jag skriver typ aldrig längre O.o Aja, men ni som läser fortfarande, tack ^^ Jag tycker om att blogga, det är roligt ^^ Fast just nu har jag en period som är lite ''jag orkar inte blogga'', men i morron så tycker jag att jag gör en videoblogg i videofy.me :) Det ska jag nog, fast den kommer bli askonstig men de skiter jag i ^^

Men asså, jag kan inte fatta att just nu så är jag så glad :) För ett år sen och detta var mitt liv då, så hade jag varit sjukt deprimerad och bitter och skit, men för att jag har kommit över dedär att vara deppig över allt så är jag glad nu :)
Det är väl bra..

Idag har jag varit i skolan, det var trevligt :) Så efter skolan så åkte jag ellie och tova in till stan och mötte Hedda som var hos frisören (där jag praoade med henne förut) och jaa, vi satt och pratade med Hedda medans hon färgade/slingade håret och blev klippt, hennes hår blev asgrymt :D Sen så åt vi på ett café och sen så åkte vi hem :) Det var en awesome dag ;)

Nu har jag inget mer att säga såatteeeh, har inget smink och hicka.. Jag brukar bara ta bort sminket precis innan jag går och lägger mig, så nu när jag kom hem halv 8 så ba näe, jag tar av det ;) Skönt..

En bild jag redigerade på mig själv, asså min min ''s




Why So Serious ?


Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0