Skolan slutat!

Hej hej!
Japp, för nån vecka sen slutade min skola! Själva skolavslutningsdagen var ASGRYYM!! :D
Jag Tova och Ellie åkte buss till skolan på morgonen, kom till skolan och gick till multisalen, där vi fick våra betyg och så, sen stod vi med killarna i en klump på skolgården (jag Tova och ellie alltså) och tittade på alla som fick priser och uppträdanden :)
Sen åkte vi till Stuvsta och kollade på när killarna -Sam åt pizza..
Sen åkte vi in till stan (bara tova ellie och jag) och mötte upp Hedda så fikade vi på café 60 :D det var asgrymt!
Sen åkte jag ellie och Tova vidare till Wille och hade nån slags filmkväll där, med Alex och Jocke.. Det var asgrymt!
Sen åkte jag Tova och ellie hem till ellie där på kvällen så sov vi där, för nästa dag skulle vi kolla på bio med killarna igen :)
Ja, det var det.. ^^
(bilderna är från skolavslutningen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0