Bilder från Konfirmationen

Här är en massa bilder från konfirmationen! Jag ska förklara under så gott jag kan ^^


Första veckan, söndagen.. Gudtjänst på Fjället. Bad i fjällsjön :)


En bild från mitt rum och min säng!


Vi sminkar en killfadder ;D


Haha, Simooon ;)

Nu kommer bilden från den (oberäknade) 4 timmars vamdringen.... -.-'




En vacker bild på två ledare ^^


Här ser ni hur vi blev utsatta för ganska livsfarliga vägar, eller ska man säga stup?
(tova på bilden btw)


Men vi klarade oss, allihopa! (Judith och Tova)


Vi skapade fina starka band under denna resa :')
På bilden:Viktor, Jonathan och Simon (Borat)


Judith och John, en fadder :)


Simon (fadder) leker näcken ;) Och ja, han har byxor på sig som inte sys....


Blåser grässtrån :)


Människor!


Titanic :D


Den berömda källan äntligen! -.-'


Vissa drack det goda iskalla vattnet, vissa.......


..hällde det över sig som Viktor här, och Judith sen gjorde ;)


Källan...


Vacker utsikt :)

Nu fortsätter jag med lite allmänna bilder från lägret:


Spelar kort :)


Vi fyra skulle göra ett framträdande på ''konfirmandernas afton'', haha :P Jag Judith Elsa och Tova :D


Den tredje lilla utflykt vi gjorde, skulle ut och grilla korv ^^(Judith)


Judith Elsa Tova <3


Vacker natur på fjället :)


Framme vid grillplatsen :)




Gunnar (en ledare) tog spetsen på en gammal gran och hade sin korv på, det var ju ganska smart :)


Jag Johanna och Tova dränkte oss i myggmedel!


Det var så fullt vid det stora grillstället så några gjorde en liten egen haha :P


Kexchoklad och lägerliv.. Perfect Match <3


Judith ^^


Kicki (Kristiine) Linda och Jonas haha :P (linda och jonas, ledare..)


Vi hade maskerad en kväll, jag var Ronja Rövarotter:


Jag....


Nu tror jag att jag fortsätter med bilder i nästa inlägg dock..
Vi hörs!
Jag har haft det så otroligt bra!
Men det känns skönt att vara hemma också, jag har saknat att bloga faktiskt ''/

Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0