Tjännaaa :D

Det har varit en asgrym dag :D förutom att Ellie åkte hem och att vi titta på en lite.. konstig film om hur ett barn blir till på no:n O_____o men ääääänywaaaaay...

Jag glömde matten i skolan idag, pappa typ halft döda mig O.o Inte kuul, inte kuuul...

Det finns en tjej som jag hatar, mer än spindlar ! (och då vet man att jag hatar den personen jevvligt mycket..) Hon är bara så fejk, jag hitta henne via en länkning på en blogg och seriöst ! Hon sa att BVB va skit ! Näe, och så säger hon en massa skit saker ! Så är hon så fejk ! Versta Fjemot och man ba nej ! Nej ! Pallar inte ! -.-' Bajs på fejk människor ! D:

En till bild på mitt hår...



Kram Kram
Savava ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0