Teater idag :)

Tjeeenna :D

Jaa...
Vi (vår klass....) har åkt till Lidingö, till Sagateatern.. ^^
Vi spelade upp och tränade på våra pjäser för klassen/dom andra grupperna i vår klass.. Det var roligt faktiskt nu när vi hade grejer, och det gick bra :)
En bild på alla som var där med sina olika grupper och roller :


Awesome ;)

Sen lite skumma bilder på mig i min hatt O.o (som jag inte har på mig på bilden, om nån ens hittar mig på bilden..)


Hehe... O.o



Så det har varit en ganska bra dag :)

I morron äre skola ''/ Och i morron ska jag mamma emmie och hennes mamma åka till Orsa, så jag ska inte komma till skolan på fredag.. Ska hälsa på min sjuka mormor, eller va sjuk O.o
Säg inte till nån ;)



Kram Kram
Savava ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0