Makroner ^^

Imorron blir säkrt rubriken den samma men ändå ;)

Jaa, idag så har jag varit i kyrkan med tova, som vanligt.. ch sen kom emmie hit. Vi bakade makroner :)
Dom blev asgoda ^^

Haha, kollade på melodifestivaln igår, som nästan alla svenskar såg igår antar jag, gissa vem jag ville skulle gå till final ;) Dead by april såklart ^^ Jag har alltid gillat deras musik, den är lixom helt okej. Det var lixom  (Kalle Moreus sjunger Smoke on the Water i 'så ska det låta')  så nära rock man kunde komma så då aoutomatiskt gillade jag den.. Fast jag tyckte ju helt seriöst den var bra också ^^ Så de va inte ba tytp att jag tvingade mig själv till att gilla den O.o

Japp, skriver på engelska uppsatsen.. Tycker det går ganska bra ^^

Hörs fan ;)


En liten blom bild nu när det är så dystert ^^ (vilket jag inte tycker det är, älskar vinern..)


Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0