Kan skriva på alviska !

Nu vill jag inte mer !
Vad hände med texten här O.o Den blev typ i Arial.. Den brukar inte vara i den här teckenstilen. Näe !

Aja, tjänna tjänna ^^

Det är jävligt bra med mig, och rubriken stämmer fäähnis :D Jag kan skriva på alviska, eller, om jag har alviska alfabetet framför mig kan jag :) Same shit ... Är jag inte awesome ? Jo, det är jag o______o

Ganska flummig just nu, sitter själv på mitt rum och försöker ( med hjälp av sagan om ringen boken) skriva det som står på ringen i paint, för det blir finare i paint, man kan skriva med en snygg pensel eller slags penna där som blir asgrym ^^, men det är ganska lätt (fast inte, man blir sur när de blir fel hela tiden) att skriva de för att jag har ju lixom tecknerna och allt framför mig så jaa.. O.o Men de är ändå kul att göra de själv, för nu kan jag lixom se tekniken i de som står ..
Jag skriver den här meningen :

''En ring att sämja dem,  
 en ring att främja dem,
 en ring att djupt i mörkrets
 vida riken tämja dem.''

Lite coolt va ;D

Mitt namn (och namnet Andy)som jag skrev igår.. Fast lite annorlunda.. Men det är enkla bokstäver bara men aa, mitt namn är det underst :



Men den skriften på ringen är lite mer avangserad och finare men.. Ni får se snart ^^



Kram Kram
Savava ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0