''I don't know what I'm doing..

.. But it's got me living in my own hell''

/ 'Save Me' - Automatic Loveletter ♥

Tjänna ;D

Alla hjärtans dag idag ^^ I skolan fick vi 4 gelehjärtan, och de va najs ;)
I skolan har väl allt varit ganska bra.. Tror jag :)
Inte hemma.. Bråkat som fäähnis med papppa -.-' Om no provet, och jag sitter o pluggar nu, men jag seriöst orkar inte bry mig, allt kan gå och bajsa på sig :(

Mmmm... Men nu bloggar jag :) Och jag är jevvlit spänd på att se hur jag ser ut efter jag har klippt mig på lördag :D Frisören kommer säkert ba ''*host* oj, eeh.. Har du verkligen tänk över det här? Eh...'', men What The Hell ! Nu kör jag på dehär, och inget/ingen kan stoppa mig :D

Save me text i nästa inlägg ^^



Kram Kram
Savava ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0