Förbannad..

Tjenare :)

Okej, jag är inte riktigt förbannad men nästan !
Men jag tänker inte berätta varför o___o

Igår så var den en awesome dag, ått kebab med Hedda Ellie och Tova..
Sen åkte jag hem och så hade vi gäster..
Det var riktigt trevligt ^^

Snart ska jag sätta på mig kläder och lite så.
Vet inte vad jag ska göra idag ''/ Typ sitta hemma och göra ingenting egentligen, kanske mest sitta vid datan och vara inne på twitter, vilket jag alltid är. Så vet jag att mina föräldrar kommer att tjata på mig om att jag ska gå ut på en promenad.. De tänker jag inte göra O.o

Göra engelska uppsatsen kanske skulle vara bra o göra :)
Men jag har inte mitt engelska häfte här tror jag ... OMG !
Kommer inte kunna göra nått... Fööööööööck -.- Detta blir värre och värre.. Borde sluta blogga innan jag kommer på nått mer problem, vi hörs ;)


Kebaben ;)

Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0