Film mys ^^

Tjänna :D

Idag så hare varit lite strul med sovmorgonen i morse och så -.-'
Men jag kom till skolan :D Vi hade idrott, lunch, och vår bokgrupp ´hade snacket om boken med ulrika idag, pluss en liten oförberädd matte lektion.. Jag orkade inte hämta mappen såå. jobbade inte o__o Sen hade vi ju film mys :) Vi kolla på fucking åmål ^^
Himym.. Love that crazy bitch.. Okej, det är ju ingen person O.o


Haha, aww ^^ Min lillebror har börjat titta på Pippi Långstrump (han är 12, men det är gulligt..) och så kom han hem med sin kompis och frågade ''Har du sätt Pippi Långstrump ?'' och hans kompis ba ''Ja..'' och min lillebror ''Ska vi kolla på den?'' hans kompis ''Nej, vafan? den är för tjejer!'' och min lillebror ba ''Asså, näe.. Jag skoja..'' men grejer är att han va seriös ^^ Aw...

Så jääääääävla nervös för i morron,. ska på bio :O
Picnik ska lägga ner och jag kommer inte kunna redigera mina bilder så enkelt längre :(



I know I'm a weird little person..



Kram Kram
Savava ♥
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0