Skönt med Sommarlov!

Hej Hej :)

Jag har säkert inga läsare kvar, men det skiter jag i ^^ Det är kul att blolgga iallafall..

Jaa, sommarlov nudå..
Konfan över, sommarlovet har börjat :D
Har varit i Kalv och träffat två konfakompisar och sådär..
Är hemma nu och ska vara det fram tills skolan börjar igen.. Vill inte dit !!!! :'O

Bilder:


Varit ute och seglat med min kusin och hennes sambo :)


Våt segelbåt ^^


Solnedgång..


Påväg ner mot Kalv, stannade i Gränna och köpte polkagrisar ^^




Är i Kalv  :)


Var på en massa glasbruk i Orrefors..


Var också på Björnhuvud med Emmies familj också :)
Vi haded jätteroligt..

Åkte hem från Björnhuvud i torsdags och nu är jag hemma och gör ingenting, men det gillar jag :)

Kram Kram
Savava ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0