We Stitch These Wounds

Tjenna :D

Jaa, innan vi åkte till Kalv så kom CD'n som pappa beställde, We stitch these wounds.. :) BVB..
Sitter och lyssnar på den nu, All Your Hate..

Japp, vi är alltså hemma från Kalv :)
Det känns bra..
Vi har gjort jättemycke saker.. Eller, näääeee. Inte så mycket..
Igår så kom min kusin och hans mamma till Kalv också, har inte träffat honom på jättelänge så det var kul att få se honom :)
Lyckades med att låsa mitt SIMkort på min mobil sååå.. Har inte kunnat ha internet, skicka och ta emot sms samt ringa och ta emot samtal -.-'

Men jag har tagit kort med mobilen och laddat upp dom i datan, så här är bilder från Påsken i Kalv ^^




Förra årets Påskpyssel ;)

image description
Också förra årets påskpyssel ;)


Kalvs kyrka :)


Vi åkte till ett ställe som hade skiiitmycket stekpannor haha.. (och andra roliga saker..) xD


Årets påskpyssel som jag gjort ;)


Min fasters grav..


Vi var och hälsade på några vi har lärt känna där nere, och deras får hade precis fått lamm.. Så söööta ^^


Mitt påskäggs godis ;D

Det var allt ^^
Hoppas ni har haft en trevlig påsk :D

#np Perfect Weapon - Black Veil Brides


Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0