Söndag..

Hej hej :)

Idag är det söndag.. Det är inte kul, jag vill ha mer lov :'(
Men näe, det går inte!

Jag vaknar så jäkla tidigt, det är för fäähnis inte kul! Jag önskar jag vaknade typ halv 8 eller 8 eller 9 som normala männskor men jag vaknar halv 7, eller 7 på mornarna -.-' Inte okej asså! D: Men problemet är att jag vaknar av mig själv och kan inte somna om, och sen är problemet då att sen på dagen så blir jag trött av att jag vaknade så tidigt så det är ganska problematiskt -.-'

Det fucking snöar ute! Varför? Det är ju lixom.. Så nu kan jag ju inte ha min skinnjacka som jag vill och jag kan inte ha mina tygconverse.. Nu blev jag lite upprörd över det här >:(
Jag är så sur av mig.. Okej, vafan!
Ska till kyrkan idag, och det ska väl bli...Bra.. :)

Japp, men här kommer en bild :


Cool :D


Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0