Skol, plugg, lite dator möjligen..

Hej Hej !
Jag är så jävla tråkig, måste ni kanske tänka.. Skriver en massa låttexter som inget förutom hon bryr sig om -.-'
Men som jag har sagt tidigare, så är jag medveten om det och tänker inte sluta för den här bloggen handlar väl ändå om mig? Eller.. Gör jag detta för att göra er nöjda och glada.. Näe, för de ända läsarna jag har är typ mina kompisar såååå.. jag känner att dom känner mig tillräckligt för att inte hänga upp sig på saker, som mitt fangirlande över band och accepterar att jag är en sån människa som skriver låttexter på sin blogg för att bli glad.. Näe, men typ..

That didn't make any sence at all.. -.-'

Ja, skolan går skitbra hörrni' :)
Eller, typ.. Inte alls faktiskt för vi ska börja med ett bokarbete i svenskan, och jag hinner föking inte läsa allt tills i morron... Shit, de hade jag glömt O.o men det fixar sig.. Så började jag ju läsa sagan om ringen för ett tag sen.. så började vi läsa andra böcker i engelskan så jag var tvungen att lägga undan den.. Sen har det hållit på så, och nu då bestämde jag mig för att lägga undan den igen för att läsa hungerspelen.. Jag hinner läsa 4 kapitel eller 6 så ska vi börja med ett bokarbete i svenskan? Och dessutom ska jag läsa Markus evangeliet till konfirmationen?! Vafan! Nu börjar fan allt spåra! :'(
Mmm.. Vad ska jag göra åt detta lilla bokproblem..
Jo, läsa ''Janne, min vän'' och Markus evangeliet samtidigt -.-'
Detta kommer ju att gå bra..

Jag har ju en iphone, allt är ju så jävla härligt.. Kan ju blogga när jag vill.. Fast jag inte riktigt gör det men ändå..
Twittra när jag vill, instagram..Där jag hittade en skitsnygg kille som jag följde som börja följa mig sen :D Glad...

Näe, nu ska jag umgås med min familj.. Kanske..



Jag förra veckan ^^

Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0