Psychosocial - Slipknot

Hej !
Det är vad jag lyssnar på just nu..
Den är cool, eller.. Va? O.o

Nu Marilyn Manson som gjort nån cover på Sweet Dreams (Are made of this)..
Ganska bra ;) Men jag gillar honom, hans och Andy's röst låter lika när de pratar.. O.o

Jaa, nu så är jag inte så förkyld längre (vilket är dåligt för jag behöver en paus från skolan..) -.-'
Snälla, jag säljer polkagrisar, så om du går i min skola eller känner mig.. Köp av mig.. Fast inte om du går i min klass för det blir lätt konstigt och fel för då kan man lika gärna köpa av sig själv -.-'
Jag har sålt två (typ tre), en strut med nått till mig själv, och en polkagris till Hedda :) Och snart till Karro ^^

Jag har bloggat i tre år nu, och jaa för ett år sen så.. Jaa.. då var detta en väldigt lycklig dag för mig :)
Det var påsklov då, konstigt att den kom så tidigt iår :)

Carolyn <3


Jag...


Kram Kram
Savava ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0