Lövskog

Hej !
Jag ska börja ha det första jag kommer att tänka på för stunden som rubriker, det blir spännande.. Ska skicka in till KP ;D

Näe, men första dan i skolan efetr påsklovet.. Man har ju inte längtat tillbaka precis -.-'
Min IPhone är ljuset i mitt liv, har asgrymma kompisar, känner inget behov av pojkvän, är inte olycligt kär, eller sådär.. Ganska lycklig egentligen ^^ Inte direkt skolstress, fast jag borde kanske ha det.. Men jag är optimist såå.. jag är alltid chill när det gäller skolan, förutom inför muntliga saker, men det har vi inte ofta..
Ja dedär kunde man ju säga till Wille!

Japp, känn ingen sorg för mig Götebooorg! Vad håller jag på med? O.o

Och seriöst, det är inte jag som har startat en egen fanpage på instagram, det är Tova som gjorde det okej!
Det verkar vara lite skumt kring det.. Men så är det iaf :)

Är lycklig förutom att man behöver gå i skolan.. pungt slut!

Ses ;)


Den är så jävla unbderbar, så måste nara lägga upp den igen hahahaha XD


Kram Kram
Savava ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0