Jackproblem.. Och fiolproblem -.-'

Hej hej ^^

Jag har en massa problem just nuu -.-'
Jag går inte på fiolen idag, men jag ska börja gå igen efter påsklovet :)

Sen så har jag hittat en helt underbar sida, grindstore.com :D
Det är en klädsida, och dom har asfina tröjor och band grejser ^^
Dom har den här BVB jackan, som egentligen är för killar :





Den är så vacker ^^
Men jaa, jag vill ha den i xsmall men det finsns inte -.-' men small finns, och då blir det ju 36-38 och jag brukar ha 34 ''/ men jag ska fråga mina föräldrar om jag får köpa den och dom svart vita jeansen ^^ Skulle va coolt tillsammans.. Kanske :)

Min fiolläraren ringdee :O Han ba ''det var ju ingen lektion förra gången, men idag är det det..'' jag sa att jag är sjuk.. ''/ Det är så hemskt, men jag sa att jag skulle börja gå igen efter påsklovet.. Jag tror han fatta att jag ljög, men för snäll för att ba ''näe, det tror jag inte riktigt på..'' ''s Min panik när han ringde asså :O

Aja, men jag får se hur detta går -.-'



Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0