Tuuvääh och Ääliis hos mig ^^

Tjaa !
Idag så hare varit en .. bra dag :)
Det är Sofias födelsedaag ^^ Grattis till min älskade fruuuis ! ♥

I skolan så va allt typ normalt.. nästaaan... På bilden håller vi på me Schack .. vet inte riktigt hur de stavas och pallar inte kolla upp xD Men iaf .. aa de e skitsvååårt !! Enligt mig asså, jag är ju lixom inte sådär aaasaaabraaa på att koncentrera mig och kunna ... rita ... O.o Fast jag går i bildklass :P Men, asså vem har sagt att man behöver va bra på de ? Bara för att jag går i en sån klass .. Näe inte kääthjä :) Men de.. får man ju se lite som man vill.. :P

Men aa, sen efter skolan så åkte jag Tova och Alice hem till Alice, vi hämtade lite saker, sen gick vi hem till mig o bakade och gjorde sjuka saker som vi alltid gör ^^ Dom gick hem för ganska länge sen ..
Så nu sitter jag här och lyssnar på ''Not Good Enough For Truth And Cliche'' med Escape the Fate ;) Den e awesome, nästan alla escape the fate's låtar är awesome ;)
Aa .. men jag dricker saft oxå xD

Men nu ska jag kolla andra bloggar o sånt ..
Bild från bilden :


Så ska jag rita schack pjäserna .. typ :)

Kram Kram
Savava ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0