Tröjaaan :D

Heej !
Kääthjä studsar av glädje just nu .. MIN BLACK VEIL BRIDE TRÖJA !!
Jaa, den är så vacker .. hihihihi ^^ När jag tog in posten idag började jag le när jag såg de fina paketet med tröjan i .. hihihii ^^ Min svarta munktröja är tvättad så nu kan jag ha bååååda mina favvotröjisar i morron :D Nu e jag glad :P

Mmmmm .. sitter här o gör ingenting, lyssnar inte ens på musik O.o De ska vi ändra på... nu lyssnar vi på ... ''The Legacy'' med BvB (orkar inte skriva ut hela namnet xD) Älskar den låten ^^

Här är en bild på min trööööjis ^^


Hahaha ome .. den är lixom .. min... svårt o fatta att en tröja med människan jag älskar på är min .. o_____o

Jaa haha xD
Ska åka till fiolen snart .. hare brais ;)

Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0