Transformers: Dark of the Moon Albumet xD

Haha heeej, nu kanske ni funderar lite över min rubrik meeen .. de kommer nu :

Asså de e så jävla coolt !! Två av mina favoritband är me på Transformers: Dark of the Moon- The album ;D
Först Monster- Paramore och sen Set the world on fire- Black Veil Brides ^^ är inte de ganska häftigt ;) Och jag älskar båda låtarna ! Aja .. ville bara säga de ... xD

Mm .. nu så äre ju såhär att nu börjar jag sjukna till ännu mera .. -.- får se om jag verkligen kryar på mig under helgen nudå ''/

Skulle vara med Emmie idag men hon ringde o sa att hon inte kunde :( Men vi kanske kan träffas i morron en liten stund .. :) De blir ju trevligt, kanske smittar henne O.o Meeeeen de går nog bra xD

''You know I'm not like the other kids .. I'm weird, and my pants are too tight ..'' Situtations - Escape the Fate ^^

Japp ... vill köpa hårfärg innan jag ångrar mig xD Fööörst måste jag bleka håret .. sen färga om de .. röööött :D

Typ såhär :


Ungefär.. Lite åt de oranga hållet lixom.. :)

Men jag älskar Hayleys hår men jag vill inte va som henne, jag bara älskar hennes hår ! Så jag vill ha likadant, dså kalla mig inte ''wb Hayleeeeey'' för .. de e jag inte O.o Hehe xD

Aja .. hej då ^^

Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0