Test ^^

Onödigt…8
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kanske .. O.o
2. Har du nånsin blivit sårad? Jaa, många gånger ''/

3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? joo de har jag väl..
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Japp .. :P
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Nepp ..
6. Har du haft en hemlig beundrare? Hahaha, aa .. justee, lappen på golveet :O  
7. Är du kär? Näe, jag tror inte man räknar med Andy Biersack .. xD
8. Vill du gifta dig i framtiden? Jag e ju gift nu ;)

 

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek ♥
2. Hår eller ögon? Båda ;D
3. Katt eller hund? Katt :)
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Få bästa '') 
5. TV eller Internet? Internet xD
6. Coca-cola eller Pepsi? Ucsh inget !! :S 
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Vet inte riktigt, bror på .. o__o 
8. Pengar eller lycka? Lycka! 
9. Dag eller natt? Natt XD
10. MSN eller mobil? Mobil såklart xD

Frågor ...
1. Är du singel? Japp .. ''/
2. Är du lycklig? Nja.. ganska :D
3. Är du uttråkad? Najj, är aldrig uttråkad när man lyssnar på awesome musik ;)
4. Är du ledsen? Nepp, inte just nu ..
5. Är du italienare? Ehhh näää O.o
6. Är du gravid? Näää ... :P 
7. Är du full? Iblaand XD

8. Är du en cooling? Nepp, stolt tönt :D

9. Är du från Irland? Njaaa, inte alls faktiskt, men har varit där :D

10. Är du en het banan? Absolt inte, en het TEXBANAN ;D



10 ”Har du nånsin…”

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? eh nää ... O.o 
2. Brutit ett ben? Nepp .. bara stukat lite grejjer XD
3. Gjort nåt du ångrar? Åh .. den listan e låååång :S
4. Hoppat Bungee Jump? Nää och kommer aldrig göra de heller ..
5. Ljugit för någon du tycker om? Mmmmmmm ...  
6. Ätit en hel tårta? Haha, nää .. typ inte men försökt xD
7. Gjort bort dig offentligt? Jaa gjorde de skitmycke förut haha :P
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? japp :/
9. Gråtit när ett husdjur dog? Jaa deklart .. :(
10. Velat försvinna? Aa, många gånger .. ''(


...
Vad såg du på tv sist? Igår .. tror jag de va Svampbob eller nått O.o 
Vems blogg läste du sist? Min .. den här asså .. xD
Vad åt du sist? Chips (igår asså..)

Vem pratade du med sist? Pappa tror jag ..
Vad sa du? ''Jag gör de själv sen''
Vem ringde dig sist? Karro :)
Vem messade du sist? Marcus.
Vad läste du sist? En astråkig engelskabok -.-
Vem pussade du sist? Min förra pojkvän ..
Vem kramde du sist? Eeeh .. kommer inte ihåg O.o 
Vem bjöd du sist på något? Ehm .. vet inte.. xD
Vad köpte du sist? Jaa du .. de va nog kläder xD

Jaa ingen aning varför jag gjorde om dedär testet men.. de e ju lite trevligt xD




Kram Kram
Savava ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0