Stormen Katja ;)

Hej !
Ni kanske märker att de blåser lite, det är faktiskt en storm/miniorkan som heter Katja, den lixom heter de .. Cooolt ;)

Jaa, idag har de varit en flummdag :D Sen har jag varit ute och sprungit med Emmie och hennes mamma igen, de va asjobbigt, fick jättemycke håll som gjorde jätteont så jag inte kunde springa .. och så är mina skor för små -.-
Men aa, jag gick snabbt, eller försökte iaf ''/

Men nu är jag hemma :D

Gör ingenting, har röjt undan dom flesta läxor .. bara glosor och plugg till prov kvar -.-



Kram Kram
Savava ♥


Kommentarer
Postat av: Emilia

Älskar din header ;) Hoppas den försvinner

2011-09-15 @ 14:49:47
URL: http://milaahmonroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0