Sista dan i köket :D

Hej Hej ^^
Idag vare sista dan i köket för mig .. jag är lättad, och glad :D Slipper stå där o skölja av andras matrester o skit .. uusch .. D: Men nu äre över ^^

Jaa.... köket hela dan idag .. tog 2 bussen, hemma typ halv 3 i guess o___o aa .. sen så pluggade jag matte, vid 6 åkte jag till fiolen .. jaa spelade där me Karro :) Mm .. sen fick jag skjuss hem o plugga matte .. och nu sitter jag hääär :D Awesome ...

Lyssnar på musik .. ''Careful'' med Paramore ;)

Jaa, nu så ska jag göra andra saker ^^

Hej då !!


En skitgammal bild på mig, när jag och Alice sålde new body .. fan va långt hår jag hade då O.o
Ser ut som de e påklistrat tyo .. jääääävlis .. aja :P

Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0