Regnar !

Heej !
De regnar ute O.o

Mm ... jaa .. idag har jag varit me Emmie :) Vi gick hem till henne och kolla på en film ^^ Den va bra ..
Jag ska va me på Lidingö-loppet O.o helt plötsligt.. nää men de e lite kul för de e strapatsen i skolan på fredagen (den 23) och sen på söndagen så är Lidingö loppet xD Såå aa, lite workout där ;)  Men jag ska gå/springa den me Emmie, så aa, de blir kul :) Vi ska träna upp oss här i veckorna innan, ut o springa lite .. Så man kommer i form ;)

Sen så har jag skrivit på mina converse ;) Jaa .. ingen aning varför egentligen men asså, bara allmät kul :D Skrev ''Wear them with pride'' på en av dom, sen på andra ''Noone can tell you who you are'' .. Awesome ! :D

Haha ... här är en bilder på dom :





^^

Jag kommer o gå halft blond ett par dar här .. men jag kommer (shiieeet blixtra de ? :O) o färga håret sen :)

Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0