Our stories they will tell ..

Tjaa !
Just nu har jag som ett lyckorus .. fast me Black Veil Brides ! Så himla kär ^^
Älskar dom och Andy .. min sötaste Andy .. Kan inte tänka på nått annat än honom just nu ^^ Kääthjä är käääär igeen :D


Mmmmm .. fylld me kärlek just nu ♥

Jaa ..

Nu ska jag lyssna vidare på ETF ;) Jaa, dom kan oxå få lite kärlek, iaf Ronnie, fast han har ju FIR nu men.. dom äger oxå :D Fast självklart gillar jag Craig oxå .... Och Paramore såklart !!

Älskar så mycke band just nu ^^

Är i himmelen just nu hihi :) Iaf näre gäller musik .. Annars inte riktigt himelen.......... -.-



Passa inte allt dehär med en söt bild på Hayley ? Joo allt gör de ^^


Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0