Nån har kastat ägg XD

Haha heej !
Idag så hare vart... en bad hairday .. -.- eller innan skolan, när jag skulle åka till skolan så va mitt hår ganska bra, fast jag inte plattat de ;) Men sen när jag va i skolan så bajsa heeeela mitt hår på sig, och blir fult lockigt och fjösigt :( De känns absolut inte bra att de gör de när de e fuktigt ute, de älskar jag med sommaren ! Att då äre torrt i luften och mitt hår lockar inte upp sig lika lätt som på alla andra årstider.. :D
Meeen, nu till dagen idag ..

I skolan vare lixom .. som vanligt ^^ Roligt med kompisarna, hänger halft med på lektionerna .. men allt går ändå ganska bra :) Sen sluta vi typ ett, aaaeesooomee ;D Iaf .. så då tog jag tåget hem .. deee bleeeeev aaaawkwaaaaard... fast nää inte såå mycke XD Jag överlevde iaf :) Men iaf .. sen så åkte jag hem, och Karro kom till mig sen och vi gjorde .. jaa .. lite olika saker xD Men sen skulle vi gå på toa, och då märkte jag att på fönstret till gästrummet (för er som vet hur mitt hus ser ut)  så har nån/några har kastat ägg på det ? Asså hahaha xD Vafan, ägg ? Ehm .. jaa, men asså då vare äggspläääsch och äggskal på fönsterbrädan utanför xD
Liiite disgusting .. xD

Men jaa, för en liten stund sen gick Karro hem .. Så nu sitter jag här och lyssnar på ''Knives and Pens'' med Black Veil Brides ^^ My favorite baaaand, som typ alla vet vid dehär laget xD Och Escape the fate, men BvB är mycke bättre ..

Äggsplääääääsch :


Jaa ..  Ni ser själva, vilka jäävlar -.-
Nääe men .. nu ska jag göra andra vilktiga saker .. Hej då !

Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, några måsta ha haft ganska tråkigt ^^ <3

2011-09-07 @ 21:02:05
URL: http://sofianordmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0