Lidingöloppet :)

Heej !
Idag så har ju jag och Emmie varit med på Lidingöloppet tillsammans :) De va.. jaa asså själva loppet (för 98, jag var med dom eftersom emmie är 98) var 3 km, de va ju ganska jobbigt, det var två långa branta uppförsbackar i början och de börja flimra svarta prickar framför mina ögon när jag hade joggat upp för dom, så jag fick tare lite lugnt sen men efter de så flöt allt på ganska bra, jag hade ju nya joggingdojjor som jag köpte igår, glömde att skriva dom :P Haha jaa, men asså.. sen gick jag lite, joggade lite o fortsatte så in i mål, där jag typ haövspurtade :P För de sto asmycke folk just vid målet så jaa, man va ju tvungen o visa att man orka xD

Jag kom på plats 105 av 112 st.. och de tog 20 min och 39 sek för mig att jogg/gå 3km.. Awesome ;) Jag är ganska nöjd iaf haha xD Medalj fick jag oxå ..
Mmm .. ^^

Jaa, sen efter de så sprang Emmie's lillebror, så vi gick ut längst spåret o hejade på honom, så innan Emil (Emmies lillebror asså...) så såg jag Tovas lillasyster oxå, så henne hejade jag på oxå ;)

Mm ..

Sen efter de så va jag med emmie o köpte en cykel xD Den va skitcool .. skulle vilja ha en sån själv faktiskt :P

Ja jag har inte så mycke mer o berätta .. faktiskt .. :P

En bild på mig o medaljen, varnar dig .. jag har inget smink och har fult hår här så .. aa :P



Haha :P

Kram Kram
Savava ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0